kolmapäev, 25. september 2019

Esimene postitus

Tervist, mina olen Angela ja see ajaveeb on tehtud informaatika tunni jaoks.😇

Ma käin 7 klassis Vanalinna koolis, ja ma ei oska siia tegelikult midagi kirjutada :D. Või noh hetkel vähemalt mitte😂.
Ma arvan, et ma alustan äkki enda tuvustusega: olen juba paar nädalat 13, tegelen tantsimisega juba viimsaed 10 aastat, mulle väga meeldivad koerad, kuid üldse ei meeldi mulle koolis käimine ega õppimine. Mulle meeldib väga veeta aega oma sõpradega mida ma enamus oma aega teengi😀
Perekond on mul üperis suur koos kõikide tädide ja onude ning nende lastega. Mulle meeldivad väga nädalavahetused kuna saab kaua magada ja saab koguaeg olla sõprade ning lähedate inimestega.


Egas midagi praeguseks lõpetan,
 Angela

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar