kolmapäev, 9. oktoober 2019

Minu nädal

Tere, mina siin uue postitusega,  räägin siin oma eelmisest nädalast

Reedel kui olin  koolis ära käinud suundusin trenni, mis oli asendusõpetajaga,
hiljem kui trenn oli läbi suundusin kohe mai staadionile, kuna oli mu ühe parima sõbrannna jalka hooaja lõpetamine, ehk siis tema viimane võistlus ja läksin talle toeks.

Foto: Mirell Kandla
Laupäeval läksin paikusele ühele sünnipäevale see pidu  läks natuke võssa ei hakka sellest rohkem rääkima :))

Pühapäeval ei teinud ma midagi.

Esmaspäev ja teisipäev  käisin ma koolis ja peale kooli käisin mõlemal päeval oma klassiõe Mia juures.

Kolmapäev käisin koolis peale seda trennis ja ei midagi muud.

Neljapäev ehk siis täna  olen koolis õhtul on trenn, aga enne trenni lähen arvatavasti linna.


Loodan, et teile meeldis mu nädal ja, et teie nädal oli sisukam kui mul,
näeme juba järgmine kord.
Angela💖

1 kommentaar: