kolmapäev, 11. detsember 2019

Kokkuvõte Programmeerimisest



Kui nüüd olla aus, siis mulle ei meeldinud programmeerimis osa, sest mulle ei paku see huvi ja parema meelega teeks muid asju. Arvan, et see osa oli üks kõige pikemaid osasid mida oleme võtnud ja loodan, et tulevikus õpime seda natuke vähem.😀

Ma usun, et kuna tegemist on siiski arvutiõpetusega siis see on oluline osa, minu jaoks oli see suhteliselt raske kuigi sain kõigitest teemadest aru.
Programeerimine elukutseks?,arvan, et see oleks huvitav töö siis kui sa sellest tõeliselt huvitud, kui sealt teeniks head raha, arvestama peab ka sellega, et see töö nõuab tõelist pühendumust ja aega.

Pildiotsingu programmeerija tulemus








https://est.fixaslowcomputer.com/3353335-how-to-become-programmer

Ise pole mõelnud programmeerijaks hakata kuna mulle ei meeldi väga see töö ja ma näen ennast tulevikus muudel tööaladel.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kui mul oleks võimalus teha enda programm/rakendus siis teeksin selle kindlasti tasuta, arvatavasti teeksin mingi toiduarvustamis äppi või siis midagi seotud toiduga:)


-Angela

1 kommentaar: